header image

Probbolingo – Padangbai (Bali)

Objavil: afrika3 | 7.07.2009 | 5 Komentarjev |

V hotel smo prisle okrog 9h zvecer. Trudile smo se hitro zaspati, saj smo mogle vstati ze ob dveh zjutraj, a  nam to zaradi vecerje in klepetanja ni ravno uspelo. Noc je bila zelo prekratka. Sredi noci so nas zbasali v kombi, nas po strmi in ovinkasti cesti peljali proti vulkanu in nas odlozili sredi ceste. Do nas je pristopil prijazen vodic in nam rekel, naj mu sledimo do vulkana. Kar naenkrat smo se znasle sredi zarascene, blatne, strme in ozke potke. Se sreca, da nismo videle, kje hodimo, saj je vecina pozabila svetilke. Vodica smo kar naprej opozarjale: ’slower, slower’, saj nobena ni mogla slediti njegovemu tempu. V trenutku se je ustavil in rekel, da bo pot nadaljeval pot le, ce mu placamo 50.000Rp. Obljubile smo mu, da bomo tiho kot miske, naj nas le pelje dalje (zastonj, seveda). Povedal je, da problem ni v nasem kompliciranju, ampak nas je do sem pripeljal prostovoljno, za nadaljevanje pa moramo placati ali pa gremo same. Seveda smo se odlocile, da gremo same. Tako smo se v temi znasle sredi nicesar in vedele le, da moramo slediti neki lucki. Neverjetno, a uspelo nam je priti na vrh vulkana Gurung Bromo, kjer smo se med mnozico njihovih turistov stiskale, da bi se pri 5stopinjah celzija vsaj malo ogrele. Pogled z vrha je bil naravnost cudovit. Velika pescena ravnina, ki jo je obdajalo vulkansko hribovje. Zacelo se je daniti in odstevale smo minute do soncnega vzhoda. Vsake toliko casa se je iz vulkana mocno pokadilo in vonj po zveplu je preplavil okolico. Nosove in usta smo si zatiskale z vsemi mogocimi pripomocki, a smo kljub temu kasljale in hlipale za zrakom, saj je bil vonj tako mocan in drazec.

Smrdi smrdi smrdi

Ob 5:40h je sonce prikukalo na obzorje in pocasi se je zacelo segrevati. Menimo, da ni potrebno posebno poudarjati, da je spet sledil FOTO TIME!!! Tukajsnje ljudi osreci ze ena sama fotografija, nasmeh ali pa stisk roke. Se raje pa z nami spregovorijo stavek ali dva. Za vse to so iz srca hvalezni.

Soncni vzhod

Na vulkanu

Pred vulkanom

250 stopnic do vrha

Ko smo po 250 strmih stopnicah prilezle z vrha vulkana, so nas obkrozili njihovi studentje, ki so ocitno za domaco nalogo pri anglescini morali poiskati tujca in mu zastaviti nekaj vprasanj. Na hitro smo odgovorile in se odpravile nazaj proti mestu, kjer smo izstopile iz kombija, saj smo imele doloceno uro odhoda. Ko smo, sedaj po svetlem, spet hodile sredi nicesar in nato po ozki potki nazaj, smo ugotovile, da po tej poti hodimo edine, vse ostali so sli nekje po cesti. Ker imajo Indonezijci vedno prevec casa, smo odsli z 1,5urno zamudo. Medtem se nas je par odpravilo iskat wc in ugotovile smo, da nas je vodic zelo lepo nategnil. Obstaja namrec uradni vhod v vulkan po cesti, kjer placas, on pa nas je peljal po prej opisani poti in denar spravil v svoj zep. Ko smo mu povedale, da vemo za njegovo potegavscino, se je naredil zeloooooooo neumnega in se nato se jezil na nas.

Pogled na oba vulkana od dalec

Krater iz katerega se smrdece kadi

Racunale smo, da bo voznja do Balija (bus + trajekt + bus) trajala 5 ur, a so nas na busu presenetili z novico, da voznja traja 10ur. In tako smo se spet vozile in vozile in vozile… Ploscate in mravljincaste riti so se temu ze privadile :D

Spet v temi, a koncno smo le prispele na Bali, se odpeljale do pristanisca v Padangbaiu in se tam koncno posteno naspale.

Zapisano pod: nekategorizirano

Odzivi

kk se znajdete ej, svaka čast! ;)

na kerem delu balija ste ble? a je blo kej valooov? :D

gili islands so pa itak baje tk fajn, da so moje kolegice s faksa podaljšale potovanje zarad njih za 2 tedna :) )

no upam ,da vam bo ratalo naložit kej slikic, probite mogoč na fejsbuk :)

en lep pozdrav iz službe (a ste mi fauš an:)

d

uuuu, kak mi je všeč ta sončni vzhod:) slikce so res svetovne, kako šele mora to v resnici zgledat:)
Kaj te stopnice ste štele,ko ste gor hodle?:))hehe

Hrana vidim, da vam je všeč. Ste ful site po njej:)kaj vam pošljem dol kakšno lazanjo al pa špagete po bolonjsko;) no, nebo vam preveč luštov delala:)

Pozdravček!***

Ooo, js se tud priporočam za še čim več slikc, ful so lepe in velik povejo! Z Balija absolutno… želim si najbolj rajskih, rajcajočih, pocukrano lepih slik s plaž, izpod kokosov itd… :)
Bodte pogumne še naprej, kdor ne reskira, ne profitira:) Sledite excitmentu, pa bojo avanture sledile ena za drugo!!
Pozdrav iz Berlina

No ja, pomoje prej ko se navadite, da vas ljudje nategujejo, bolš je:)

Drugače pa zavidam sončni vzhod na vulkanu:D

kljub smradu ki ste ga doživele obvulkanih vidiva da vam je lepo uživajte in pazite nase